Thursday 10 October 2013

Quick Fashion Updates

      Hi my girls and boys. It has been so long that I didn't do fashion post, so let's have some quick Princess' Fashion Catch Up on this rainy Thursday! 

      大家都在說怎麽Princess都不發穿搭文了,那今天就上來小小的發篇短文好了。

Coordinates while visiting Sun Moon Lake
Hmm What should I call this look?
Errr couldn't classify this look, and this is the typical Princess' style: Unclassified-able
LOL!!
Really love this Octopus Top
這是之前在日月潭的穿搭
那天太陽超大我都睜不開眼了!
當時很擔心腿會不會被曬出心型的印(想太多哈哈)
八爪魚上衣和可愛吧?
我自己是覺得很可愛啦呵呵!
而且這件衣超重!
衣服下擺都縫滿了小珍珠~

Opps overexposure!
Yet I still like this photo very much.
My hair was still very reddish at that time! How nice the colour is!
雖然這張過度曝光但我還是很喜歡
那時頭髮才剛染,還很紅啊!
真是太好看了!

First time wearing my new leggings from ROMWE
Really couldn't resist the cute heart shapes on the leggings!!
The leggings are so thin that I have to be really careful when wearing it. I don't want it to be scratched or torn. 
Spot the cute pearls at the bottom of my top!
新買的心形絲襪!我在ROMWE買的~
因爲很喜歡上面的可愛心形,所以就算買貴了還是閉著眼睛把它買下來了
(難得小小地敗家一下啦~我的錢就是這樣無聲無息的離開我T.T)
看到衣服上的可愛珍珠了嗎?


OMG my back!
I seldom have any photo showing my back, since I used to travel on my own.
Just dug out this photo from my album.
Such a rare pose of mine.
現在才挖到這張照片
實在很難得的背影照
之前找到一張自己的背影照我就很興奮了,沒想到原來還有這麽一張
不覺得這張照片很有Feel嗎?

That's all for today. Bye~
今天就這樣咯~Bye~


Love,



No comments:

Post a Comment

It's my pleasure to have your comments here :)
喜歡我的文章的話就留個言讓我知道吧 我會很開心的 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...