Sunday 27 October 2013

British Old School Style 英式書院風

      Have been dealing with Absorber, HAZOP, vaporizer and Polymers for three days and this is so suffocating!! Days are getting busier. So here I come to do some fashion updates. Theme of the day: British Old School Style.
           
         最近日子越來越忙碌,三天之内都對著Absorber, HAZOP, vaporizer 和 Polymers 我都快瘋了!偷偷跑來這裡偷懶一下哈哈!今天的主題是: 英式書院風







感覺上這件裙不管去哪裏都很適合不是嗎?
(懶人就是這樣,連買衣服都要買方便的哈哈!)
戶外室内都Ok啊!
就算要出席正式場合也還算得体
重點是我發現我真的很愛戴帽子咧!
沒辦法我的頭髮常常都很亂!
而且頭頂的黑頭發已經長出來了,要用帽子遮一下才行呵呵~

Don't you think that this dress is really versatile?
It goes really well with outdoor and indoor activities!
And it's presentable enough for formal dinner or banquet. 

今天就這樣短短的寫一寫好了,還要繼續設計vaporizer 和做我的 Pyrolysis 呢!Bye!
That's all for today! Back to my Vaporizer and Pyrolysis. Bye!



Love,







No comments:

Post a Comment

It's my pleasure to have your comments here :)
喜歡我的文章的話就留個言讓我知道吧 我會很開心的 ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...